Bemutatkozás

Kiesz Réka vagyok, angol bölcsész (fokozat: MA) diplomával és Cambridge CELTA nyelvtanári végzettséggel, referenciákkal rendelkező angolnyelv-tanár. 

Az angol nyelv tanulását és tudásom tökéletesítését Skóciában kezdtem, ahol középiskolai éveim alatt rendszeresen angol anyanyelvi környezetben önkéntes munkát végeztem, majd alapozó és kezdő egyetemi éveimet Edinburgh városában, a Heriott-Watt University Academic English szakán végeztem. Később - 
először a József Attila Tudományegyetem Anglisztika, majd a Károli Gáspár Református Egyetem Angol bölcsész szakán - nyelvészeti tanulmányaim során sokat foglalkoztam az eltérő angol nyelvterületek különböző dialektusaival, nyelvi sajátosságaival.


Légiforgalmi (Aviation English), valamint könyves és kiadói szaknyelvi órákat is vállalok.  

Több éven keresztül dolgoztam Nagy-Britannia területén, így a mindennapi nyelvhasználattól kezdve a hivatali, politikai és parlamenti kommunikáción át széles spektrumú nyelvtudásra tettem szert. Olaszországban és Indiában is tanítottam angolt, így jelentős tapasztalatra tettem szert eltérő kultúrák nyelvtanulási folyamatai és pedagógiai módszereinek kidolgozása területén is. Magyar anyanyelvűként jól tudom, hogy milyen nyelvi buktatókkal, nyelvhasználati "hibákkal" kell egy tanulónak megküzdenie tanulása során. 

Beszédközpontú óráimon szeretek a tanulóknak nyugodt és kellemes légkört teremteni, gyakorlatokkal, kreatív feladatokkal igyekszem a nyelvtanulást természetessé, így könnyebbé varázsolni. 

Személyesen és Skype-on keresztül is vállalok órákat.



Kapcsolat
email: eh218py@protonmail.com